Όταν χαμόγελο, υπέροχη, λέω απλά.

Seg uppdatering som fan jag vet. Men som sagt har jag inte tid ;p Har hunnit med lite av det mesta dom här 4 dagarna jag inte skrivit nåt här. Fast orkar faktiskt inte berätta mer än om idag. Kom för sent till skolan, hade ensamble, vi spelade upp låtarna som mitt "band" jobbat med för lärarna. Super duper gick det faktiskt, vi är så bra ;) Snart är det konsert också, en väldigt liten men det kommer ändå bli nervöst och sånt skit. Efter skolan så skulle Emma till hockeygrejs klockan 5 typ så jag, Charlie, Linnea, Marcus och Tegel väntade på henne över en pommes i var :) Eller, Tegel käkade McNuggets men det har inte med saken att göra. Alla drog och jag åkte med C, M och L till T-centralen för att dom skulle mot pendeltåget och jag skulle byta tub. Somnade halvt på bussen hem och nu sitter jag här i min säng. Jämrar mig över min hals, har haft ont hela dagen i den. Som en klump som sitter fast till höger i halsen och värker. Uhujaja. Utegångsförbud har jag också, tänker inte säga varför utan bara - jävla skitunge till lillebror jag har. Lack! Aja, hörs :)
Svarta linser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0