Emma <3

Kolla vad min fina vän nyss skrev, det förgyllde ju min kväll kan jag säga. Jag älskar dig, fortsätt vara du. Puss

du anar inte amanda, hur mycket du betyder för mig. Du är en utav dom finaste vännerna jag har, och alltså därför extra rädd att förlora dig,
som sagt, jag kan ge dig 10 rosor, och sen säga: när det sista rosen dött är våran vänskap över.
men du behöver inte oroadig, för isåfall kommer den sista rosen vara gjord av plast.
Att en person kan vara så grymt jävla saknad är helt jävla sjukt. Jag vill att vi ska börja umgås igen, som vi gjorde förut. då det var du & jag varje dag, fifa 24/7 och vi bara hade det galet roligt, vi behöver inte göra någonting speciellt för att det ska vara roligt. det räcker med att jag sitter bredvid dig så har jag roligt.
det räcker med att jag vet att du finns där så blir jag lycklig.
Jag är grovt lyckligt lottad som har dig som vän,
inte alla som får en sån underbar vän som dig,
skulle alla vara som dig skulle hela jorden seriöst varit underbar, kan inte riktigt beskriva i en text hur mycket jag saknar dig & hur mycket du betyder, jag försöker verkligen.Men märker att det inte riktigt går så bra. men jag hoppas, jag verkligen Hoppas att du förstår. att du betyder något så jävla mycket. som sagt det finns inte ord att säga hur underbar du är.
min alldeles egna fifa brud, tänk att jag kunde få en sådan! sista fem orden jag tänker skriva är : jag älskar dig, för alltid ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0