3467

Lol, börjar tycka det är redigt tråkigt att blogga x) Vet inte vad jag ska skriva om o grejer, gör i stort sätt samma saker varje vecka :p Yeye, idag så försov jag mig, haha.. Hade en bra skoldag som vanligt. Efter skolan drog jag och Annika och käkade kebab på gullmars och drog sen vidare till plattan och fikade. Fick skrattanfall inne på cafét eftersom Anka råkade skjuta iväg en sked typ två meter bakåt. Träffade sen lite kuligt folk som stod på plattan. Jäkla plattan hängare alltså. Höh. Efter vi kommit av Tälje-bussen så spelade vi in massa videosar. Det funkade inte att  ladda upp dom just nu så det får väl bli senare........................ Får bli en töt bild på Tegel ; ) Knöt små rosetter på hans mössa utan att han märkte (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0