Majs

Tja bloggfan! Sitter för tillfället på jobbet. Slutar klockan fyra. Då ska jag träffa L och Oscar, eller bara L? Det återstår att se. Beroende på om vi är i Tälje eller Stockholm. Hm. Imorn börjar skolan igen, lite blandade känslor för det faktiskt x) Vi ska delas in i nya ensambles och grejer på musiken, hoppas det blir nå bra den här gången också :) Annars så är väl det enda braiga med att skolan börjar imorn att jag får träffa alla bästiga superniceiga vänner igen ! ;D Hehe.. Nästa helg ska jag och L på spelning, fredag och lördag. Fredag: White siixt. Lördag: Beside The Bridge, det är semifinal i tävlingen dom är med i :D Nice va? Fanken vad jag babblar om ointressanta saker.. Hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0