LINNEA MAGNUSSON aka. L

Hey hallå, det är lov. Majsnice! Linnea kom hit i måndags och igår åkte vi in till Tullinge och var med Redas och Oscar :) Först så var vi ett tag hos L och drog oss sen mot Oscar och kollade på film. L hänkade sen hem till mig igen och sov här tills idag. Sen så idag har vi inte gjort särskilt mycket, mest segat framför teven och guitar herot. ;) Sen drog vi oss ner mot Solbacka krog och käkade pizza. Där var också Oscar, Redas och Kalev som tog en paus ifrån sitt låtinspelande.. Hehe, nu så har jag bara allmänt tråkigt. Vettefan vad man kan hitta på faktiskt. Blivit var med sällskap nu x) Ändå var det inte ens en timma sen L drog.. Stackarn har två timmars resa hem ;o Meeen, det gör hon ju för att hon äääälskar mig. Right!? Sen har det bara varit en jäääävla massa drama som jag inte ens orkar gå in på. Kan inte säga att det är löst, men inte heller att vi snackar mycket om det längre. Yeye, W = (n) (L fattar). HÖÖÖRS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza är ju sååå gott. :P

2010-11-04 @ 11:13:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: julia

AMANADAMAMANDAANDFAMANA. 1!!! ! !

..............vad göru idag? :))))))

2010-11-06 @ 13:55:06
URL: http://jehps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0