out to the big world

skönt att allt snart är över.. men ändå sorgligt att splittras från klassen o kanske aldrig mer träffa några utav folket.  uhu... ):
iaf, skolavslutningen kommer att befinna sig uppe på phytagoras (museet vid södra bergen) klockan 16.00 den 8 juni. jag kommer att vara presentatör och ska även sjunga en solovers/refräng på låten heartbeats. gitarr ska jag xå spela till den eventuellt. det är bara att dyka upp för dom som vill. inte särskilt intressant kanske men, juste nu har jag inte någonting bättre för mig att skriva (: trött börjar jag bli xå, tror jag ska göra sällis med kudden nu. natti :*
frillan från igår, så det är inte något jag går omkring med dagligen.... (x
gitarr , jag älskar't ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0