life is today, tomorrow can wait

tja! äntligen har jag fått tillbaka min lilla minidator. rusktigt dryg att skriva på pga det lilla tangentbordet xD får väl vänja mig. idag så började jag halv nio, nationella i kemi vilket gick... helt okej faktiskt. sista nationella för nian är på måndag å i labb! så jääkla skönt :) hoppas det går bra. nu sitter jag å lyssnar på musik å har inte mkt att göra.. imorn. då kanske kanske jag ska träffa ludde.. jag har egentligen inte alls någonting intressant att skriva, därför slarvar jag lite med uppdateringen, sen så orkar jag inte sitta vid datorn hela tiden heller ;) ni får nöja er med detta :) hörs

å julia för i helvete, jag saknar dig så in i bomben :o shises alltså ! älskar dig plutten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0