i can't do this all on my own, i'm no superman

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? en
Vad tycker du om kärlek? helt underbart och helt hemskt
När kramade du någon sist? idag för nån timme sen
Saknar du någon speciell person? gör jag väl
Har du svårt för att bli kär? kär ja.
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? idag


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös:
aa
Hånglat med nån riktigt ful: mjo xD
Hånglat med fler än 50 pers: naej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? aah,
Gjort något riktigt dumt? haha om jag har!
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Åkt ambulans? ambulanshelikopter ja, annars nej
Gjort nåt olagligt? ja
Fått din mamma att gråta? a
Slagit ner någon? haha..
Skämts över dina föräldrar? japp
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? aldrig
Dricker du? händer
Vilka kläder sover du i? stor tshirt trosor..
Vad hatar du verkligen? falska personer o folk som inte kan stå för sina handlingar
Är du ensam nu? aa, eller lillebror är i rummet bredvid. barnvakt serru
Vill du gifta dig? vet inte, nån gång kanse


Vill du ha barn? kanske det


SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? öh.. jag vet inte, säkert morsan
Fick dig att gråta? mor
Du delade en dricka med? vet inte
Du gick på bio med? inte en blekaste
Skällde på dig? mamma
Sa någonting till dig och vad var det? mamma, kommer inte ihåg vad hon sa.. xD


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:


 

Gråtit? gråter nästan aldrig, så nej
Kramat någon? aao
Pussat någon? nä, men 3 dagar sen typ..?
Köpt någonting? ja, det har jag säkert
Sjungit? ja, sjunger ofta :p
Saknat någon? hm.. ja

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0