heartbeats

tjabba tjena. nu sitter jag i mitt extremt jätte varma rum och gör ingenting alls. eller.. jag snedar mot tvn lite då å då, men annars inte så mycket mer. efter skolan idag så drog jag anka och tim hem till annika. där klippte jag tim, mest i bak, typ en decimeter. vet inte vad han tyckte om det men äääh : ) direkt efter det så drog jag hem till elsa o vi cyklade till donken å svullade glass med chokladsås..hehe, sen cyklade vi vidare mot konstgräset där vi såg att grabbarna hade träning.. vi satte oss på en bänk och skrattade åt elsas garv, sen gick vi in till omklädningsrummen där granath och belmin skrämde sönder oss. där satt vi ungefär, en timme ? x) sen skulle både jag o elsa hem. hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0