buy it

hallåå, sitter på jobbet. gårkvällen tillbringades med felixarna och emma! asnice! desamma blir det nu efter jag slutat, emma möter upp mig vid flygis runt tjugo i fem å sen drar vi å kollar det som är kvar av grabbarnas match. igår så kollade vi på en rätt hemsk films ;o ''säg att du älskar mig''. aja vi hann inte seklart på hela för jag skulle hem, emma föjde med mig, felix å felix en bit å sen sjutsade killarna hem mig :) granaths cykel gick sönder så han fick springa med den xD det gick inte att trampa eller någonting. vi hörs, här kommer lite bilder från igår. snodda av emmo

Kommentarer
Postat av: emma & amanda

svar: haha rätt åt han !



visst gumman :) vi kan väl fixa det när du komma hit eller ? :) <3 så vi kan få tag i bilder osv <3

2010-05-09 @ 14:37:15
URL: http://svenoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0