word

ÄNTLIGEN KLAR MED SO:N!!! det blev till slut nio sidor med innehållsförteckning, framsida, källförteckning och sammanfattning. rätt bra va ?? (aa) nu kan jag äntligen pusta ut. jag är klar med allting som ska vara klart den här veckan :) (första gången allt blir inlämnat i tid) hehe.. aja, nu tänker jag snart gå å lägga mig i min mysiga säng å kolla på tv. jag är inte ett dugg trött men har ingenting bättre för mig :p imorn ska jag antagligen dra å kolla när linniskruttis har spelning i rimbo med juliabeboo. jag vet inte om jag hinner med ett inlägg imorn för jag lär komma hem sent, men vi får se. pusseN


SAKNAR MIN FLIZAN

Kommentarer
Postat av: Liliy <3

Jag gillar inte so <3

2010-04-02 @ 15:52:07
URL: http://liliysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0