sorrow

tjafan! idag så var det skola som vanligt, elin fyller år xå, grattis (: kom till skolan typ kvart i nio å hade engelska nationella fram till lunch -.-' känner att det inte gick bra aaalls, suger på att skriva uppsatser och dessutom på engelska, verkligen! sen var det förberedelser för nationella i matten, sjukt tråkigt.. efter skolan drog faaaanny med mig hem å vi glodde på tv tills jag skulle dra till körskolan. å herregud vad trött jag var, nickade till hela tiden men blev ''väckt'' av läraren som hade så grymt irriterande röst, pipik å skrikig, shises alltså :p aja, vi har äntligen fått våra böcker så vi kan lära oss lite själva x) nu gör jag väl inte mycket, mamma kommer hem sent ikväll så vi får se vad som händer senare. kramar vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0