SOMMARTID

hallåj dagen började bra fastän jag vaknade 7 utan nån anledning :/ vaknade iaf upp hos julia med dom bästa, julia och felicia. drog sen till jobbet runt halv 10 å var där till 4, rätt drygt men, money är money. efteråt drog jag till hanna som firade sin födelsedag idag (fyller år den 29mars) å käkade tårta å tacos, supermys. sen webbade vi med ruben som drog kommentaren ''haha alltså fan vad annorlunda hon är :D '' aja, jag kan inte rå för att jag fick värsta damp rycket just då xD imorn blir det jobb igen. tråkigt, å ja, kom hem typ 10 idag så det blev ingen david, ): kanske imorn ? godnatt :*

juste, glöm inte ställa fram klockorna en timme. det är ju sommartid nu ! : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0