rubrik

yoo, nu sitter jag å kollar på tv å käkar apelsiner :p gött. ska snart dra iväg till gitarren, superkul : D får ta å höra av mig till julia snart för hon ville det, söten :D idag har jag väl inte gjort speciellt mycket, skolan har varit rätt okej :) har haft typ hemkunskap (inte lagat mat, utan typ om miljön) , eget arbete å sen tennis i slutet av dagen , soft dag typ. på rasten körde jag å fanny tecknet mot kvarnlöf å william men dom fuska så vi blev lite småsura, sen stack william å anders hoppade in, resultatet blev 99-99. moahha :p på måndag är jag ledig, för då är det ännu ett intagningsprov, fast på fryshuset :) hare bra, vi hörs!


bilden är från förra julen tror jag, så klaga inte :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

när jag drog ledde vi med en massa!

2010-03-19 @ 19:44:48
Postat av: amanda

keften william :) vi kom ikapp rätt bra alltså ;) <

2010-03-19 @ 22:26:22
URL: http://blomdaahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

När jag inte var där ja, haha ^^<3

2010-03-24 @ 17:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0