mysigaste kvällen ever

hey, just nu sitter jag i sängen å småkollar lite på csi. har varit med sötaste julia isa doni å bagge nu på kvällen, vi vandrade mest omkring, flyg, donken, till julia, flyg igen, flyg igen, å .. utanför flyg :p supermys faktiskt. ska väl träffa dom i veckan igen :) imorn ska jag på intagningsprov på tibblegymnasium i linjen musik. ska sjunga life - ulrik munther och spela here without you på gitarr. nervositeten börjar komma lite smått nu. uschusch, jag som tycker det är så pinsamt att sjunga å spela inför folk -.- aja, det är ju trots allt någonting jag älskar att göra så, hoppas det går bra :) nu ska jag nog kolla vidare på tvn, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0