miss u

hejhej hemskt mycket hej. idag så skulle jag ju som sagt på intagningsprov. hade tappat bort lapparna om vilken tid det var jag skulle dit, å hade blandat ihop tiderna med fryshuset, så jag å oskar kom dit klockan halv nio . sen fick vi sitta i ett rum ett tag tills musikläraren kom å berättade vilka tider vi hade. oskar 11.20 å jag.....14.00 :O liiiite onödigt att gå upp typ halv sju xD men ändå, vi hade det bra, satt å spela å sjöng å emellan käkade vi på donken. mitt prov gick sådär, jag var väldans nervös men det löste sig :) imorn tänker jag va med julia, oavsätt om hon vill eller inte, hon har liksom ingenting å säga om den saken för jag saknar min bejbu (: nu ska jag glo lite tävä. hörs!


Kommentarer
Postat av: julia

men det är klart jag vill träffa dig söto :D:D i love u! <3

2010-03-15 @ 20:55:21
URL: http://jehps.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yep, det var liiite onödigt x). slarver (:

2010-03-17 @ 21:08:50
Postat av: Oskar

oj, Jag skrev den över xP

2010-03-17 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0