FRYSHUSET

hallåhej, gick upp runt 6 idag å drog nästan direkt ner till bussen. var framme vid fryshuset klockan tjugo över åtta och kom därifrån runt elva. proven gick rätt så bra, gehörprovet gick jätte bra å var aslätt. sången gick väl sådär för jag glömde bort texten hela tiden -.- å gitarren gick xå bra bortsett från att jag inte spelade låtarna jag skulle lärt mig utan en annan x) aja, vi får se hur det går, hoppas jag kommer in för det verkar toppen där (y) nu sitter jag hemma, orkade inte åka tillbaka till skolan som jag tänkte först innan jag kom på att vi skulle ha matteprov sista timmen. ikväll får vi se vad som händer, ska försöka få med becca till subway nu när hon slutar, å sen runt fem tror jag så drar vi två på moppeteori. superduper, hörs!

blev lite sur igår när den började snöa igen efter att snön äntligen smält bort från vägarna, men nu börjar det arta sig igen, solen skiner å snön är snart borta igen ^^


bild på pälski å mig från prommisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0