firefly

trallala. idag så har jag varit i skolan som vanligt. första gången jag träffa anka på en vecka >.< men iaf, å jag jobba inte ett skit typ.. så jäla värdelös på att koncentrera mig när jag är med anka, inte bra :p får skärpa till mig.. inte pluggade jag so som jag skulle heller, så det får jag gör nu snart :) gud så mycket vi har den här veckan som ska va inne -.- dessutom hade vi labb prov idag, vilket gick okej.. efter skolan drog jag ner på stan med julia, å sen hade jag moppeteori, näst sista teorilektionen sen blir det körlektioner och sen på slutet ett sista teoriprov ;D ozzum. höll på att somna idag igen bara för dom hade mörkt i rummet -.- vi snackade nämligen om mörkerkörning :p när jag kom hem firade jag lillebror lite grann som fyller 10 :) grattis på honom. nu ska jag kolla lite tv å se om jag kan koncentrera mig å plugga lite. hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0