blooogg (:

hej å tack till svärdan för bloggen :)

hade som sagt tänkt försöka hålla den här uppe å uppdatera så mycket jag kan , sen får vi se hur det går :)

min helg har spenderats med min ääälskliing julia :) vi har gjort en massa saker (aa) igår sov jag hos henne men var tvungen att dra hem runt 10 idag för att hon å hennes familj skulle på bio i sthlm.

senare på dagen träffade jag emilia och vi stack till badhuset vilket inte alls var kul xD jag har inte varit där på ett tag men det sög, var helt fullproppat xå så vi gick och ångbastade å sen drog vi till pizzeria esplanaden å käkade tacotallrik.

nu kom jag nyss hem från solbacka krog, mormor bjöd familjen :p

imorn ska jag klippa mig i sthlm å min sötnos ska följa med :)
          |
          V
    
gammal bild men lika fin för det (:

Kommentarer
Postat av: julia

fan för dig, med bilden alltså!!!!!!! <3

2010-03-03 @ 21:33:49
URL: http://jehps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0