a kiss of my killer

sitter å lyssnar på musik från ebbis blogg :) ska va med den söten å egon imorn som självklart xå är sötis ^^, kommer bli superkul som vanligt! skolan har varit okej, var riktigt stekigt i solen faktiskt ;) blev klar med svenskan å efter skolan hade jag utvecklingssamtal för att sen dra till ett annat ''samtal''... som vi inte behöver gå mer in på. just nu vet jag inte vad jag ska göra, spelade gitarr nyss men hittar inte några bra låtar som jag kan spela så tråkar ut mig själv med samma om å om igen. får se om linettekorv kan träffas lite senare, efter hon gjort läxa x) ananrs vettefan vad jag ska göra ikväll, vill träffa fooolk! saknarjuliafin<3


Kommentarer
Postat av: ebba

gaah! supersur för att jag inte fick göra nåt tillsammans med er idag! jag har varit magsjuk och mami tyckte jag borde vila -.- men säg till när du akn nästa vecka så kan vi ses då (a) puss!

2010-03-31 @ 16:01:49
URL: http://ebbalindstrom.blogg.se/
Postat av: julia

saknar dig med korv<3

2010-03-31 @ 17:55:11
URL: http://jehps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0