-----------------------------------------

hallåhej, sitter å lyssnar på musik. kom väl hem för en timme sen ungefär. skolan har varit riktigt kul idag :) kan bero på att jag jobbat massa med mig tshirt på syslöjden å snart är klar, å att vi haft bild ^^ alltid lika kul. hm, jag vill va med någon, men vet inte om jag får gå ut än för mamsen, å hon slutar jobba runt 6.. inte en blekaste om vad jag ska göra nu, that sucks! tycker solen kan komma fram, det är allt för mulet ute just nu, å sen vill jag bara bli klar med alla jävla teori å alla körlektioner så jag får köra min moppe! becca å jag har planerat värsta luffarturen med mopparna i sommar, + några fler som ska med. vi ska åka någonstans helt random å sen tälta å sen fortsätta å se vart vi kommer ^^  onödig information jag vet, men har inte så mycket på hjärtat just nu :p hörs


Kommentarer
Postat av: Axil

jag lär ju följa med? :P

2010-03-25 @ 19:09:44
Postat av: amanda

svar till axiiil :) jaaa det lär du ju verkligen göra!! :D redan inplanerat ;) <3

2010-03-25 @ 22:03:06
URL: http://blomdaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0