uturn

hällåj. kan ju säga att gårkvällen var helt perfa! grymt fina personer alltså. det blev inte prince of persia.. hah. vi kollade på terror på elm street. den var typ .. jättbra :) var skitskraj under hela filmen o kramade sönder joars hand xD ehhehe.. kom hem runt 1 o försov mig idag.. är på jobbet nu. vaknade halv tio när jag börjar tio ute i finsta. ikke bra. men fick iaf skjuts av käre mor. vi får se om els kommer ut hit o gör mig lite sällskap, annars möter jag upp henne vid donken klockan halv fem. felicia sleepar nog hos mig ikväll om allt blir som planerat. hADeTgÖtT! : D

är sjukt avis på joar som dar till portugal idag, annika som är i kanarieöarna, emilia som är i tenerife, ludde som är i italien, axel som är i new york, fanny o kasper som drar till spanien om någon dag, anders som snart drar till kroatien, louise som drar till cypern imorgon. : O fan tar ingen med mig för ?!?!?!? jäjä, får väl fresta mig själv med 6 veckors resan till australien i december.

Kommentarer
Postat av: felicia och amanda

du glömde emilia som är i teneriffa ;)

2010-06-14 @ 10:34:18
URL: http://flizmand.blogg.se/
Postat av: Axel

Precis! klaga inte på 6veckor i australien!

2010-06-17 @ 21:38:46
Postat av: ebba

du glömde mig som snart är i spanien!! ;)

2010-07-08 @ 22:39:12
URL: http://ebbalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0