lördag

hay. dagen har först spenderats i parken med elsi, vi köpte jordgubbar, kakor o lite annat grejs. kollade lite mc och jag såg några assnygga bilar. *dreggel* sånt gillar vi! senare drog vi till lommarskolan o hängde där innan vi mötte felix o felix. sen drog elsa hem o då vandrade vi bara omkring innan vi drog o mötte upp julia o sen felicia. dom var vi inte alls med länge, eller.. inte jag iaf för jag skulle hem, var liksom redan asförsenad xD julia är klockren för dom som undrar, skönt o träffa henne igen! imorn ska jag träffa henne igen, sen kanskekanske marcus..? äej nu orkar jag inte skriva mer. kanske slänger in bilder från idag senare. poss

Kommentarer
Postat av: julia

love to you <3

2010-06-05 @ 22:21:21
URL: http://jehps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0