baby don't worry, you are my only

hay! dagen har varit sjukt nice : ) eller kvällen om man säger så. vaknade runt tolv då jag började storstäda mitt rum, inte klart än faktiskt xD blev ''färdig'' runt fyra ;s sen runt sex cyklade jag o mötte upp julia nathalie och linette för att sen dra till parken o grilla. senare kom joanna martin, rasmus o erik xå : ) supermys hade vi. träffade massa andra söta människor också ! awesome. imorn blir det antagligen tjejorna igen , ska försöka dra dit lite annat kuligt folk också. ha't så bra gott folk.
min planka är i kanarieöarna nu två veckor framåt : o
säger som hanna, det känns som om det är helg. som om vi kommer sitta där i klassrummet med allihopa igen om två dagar och jobba som vanligt. känns absolut inte som sommarlov :o

Kommentarer
Postat av: Elsa Svensson

Antar då att vi inte ses idag. Du ska jag ju träffa dom igen :) då ses vi i helgen då <3

2010-06-10 @ 09:15:58
URL: http://elsasvensson.blogg.se/
Postat av: Axel

Du ska jö till mobergs imorrn jö!

2010-06-10 @ 10:25:15
Postat av: Hanna :)

SV: ja eller hur ;( jag var nära att ställa in larmet på mobilen.. :<

2010-06-10 @ 15:24:14
URL: http://imnotmainstream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0