yeye, fredag

hey. sitter på jobbet ^^ vaknade upp hos julia söten. skitkul hade vi igår, och jag råååkade putta in henne i en buske så hon fick lite rivsår på ryggen o benen. HheHehHE I'm evil.. idag så kanske jag träffar bruttan igen efter jobbet om jag inte drar till felicia. skulle nämligen kanske sova hos henne idag o kanske dra ut till alskär. (hennes landställe). imorn blir det antagligen bio med foeksen eftersom jag är fullbokad idag xD såå många som vill va med mig.. poppis må jag säga.. nejdå men på söndag.. hm.. vad fan var det jag skulle göra då!? va med edita ? eller var det imorn ? kommer inte ihåg faktiskt.. fast nu kom jag på att vi sa bara att vi skulle träffas i helgen, så inte konstigt att jag inte kommer ihåg vilken dag xD.. vi hööres o syynes : ) :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0