when the children cries

hey ! sitter här med linette bakom mig som kollar på alla älskar raymond. ;) själv messar jag med j och jämrar mig över att jag har jätte ont i nacken : o dagen har varit sköj : ) började med att åka lite fyrhjuling för att sen bada i den 26 gradiga sjön : ) asnice! drog sen till elgiganten för att hämta ut min mobil. sen drog vi o badade med joar o alex där vi träffade felicia felicia hanna amanda och eve ;) nu kom vi nyss in för ett tag sen. har varit uppe vid donken o statoil och sen utanför roslags. träffade nya kuliga människor. balle, jocke, darnell, rasmus, svärdis, röding. : ) nicenice, några kände jag ju men ;) linette typ somnade nyss !?!? ska väcka henne (a) puss hej
maah new phone! ; D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0