to the day i die..

fytusingen vad jag har fått ont i nacken.. att bara sitta på en stol i 6 timmar är nog inte så bra för min rygg/nacke.. aja, imorn och på fredag är jag ledig iaf. jobb igen i helgen men det tänker vi inte på mer nu.. jag slutar om ungefär45 minuter och då ska jag hem direkt o hämta saker för att sen dra ut o chilla galet på kummins land. så jäkla mys! : D hon hämtar mig från bussen sen med fyrhjuling o sen kanske vi ska åka lite ? bad, båt, stå på händer, göra kullebyttor, spela in filmer, gunga. ah jag vet inte vad vi ska göra, men deet löser sig alltid med den bruden. (: wäwä saknat henne.. vill få bruna ben xå, men då måste man ju sola. o det är ju så grymt långtråkigt.. är jag den enda som inte alls tycker om att ligga på altanen o steka i solen ? nejnej, bad ska det va! : D


bild från vikingabyn med bästiklassen (: vi bakar bröd -.---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0