love oh' love

EDIT I VECKANS SCHEMA:


hallååå.. sitter o lägger in filmer som ska säljas på internet. som vanligt är det sjukt varmt här inne. det står en fläkt och blåser mig rakt i ansiktet, dock med varmluft så det hjälper inte så mycket. tänkte ta en glass nu o sen gå ner i det svala och hjälpa några kunder som nyss kom. elsa möter mig på station runt kvart i sex då vi drar raka vägen till lommarn. så skönt det ska bli. veckan är fullproppad.. wää..

idag: jobb , strand med els
onsdag: jobb, sova på nettans land
torsdag: hämta ut min nya mobil, va med lushjärtat?
fredag: grillning o film med morbror o milla
lördag: jobb
söndag: jobb


sen så är jag sjukt taggad in för att börja skolan. ska bli grymtt skönt att slippa norrtälje om dagarna och få hålla på med det jag älskar om dagarna, gå i en skola som jag verkligen önskat komma in i och sen såklart träffa nya klassen och få massa nya kompisar. är det bara jag eller nån mer som faktiskt.. ah längtar? dock är det kanske inte så många som byter skola/klass, så det blir inte riktigt samma sak.

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

jag lägtar också! som fan faktiskt 8D

2010-07-13 @ 17:08:14
URL: http://imnotmainstream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0