lördag .. eller ? fredag..?

hah, upptäckte nu att min fina lille els hade hakkat sig in på min blogg o skrivit -.--- hihi nejmen :; ) gulligt.
överraskningen från mor min kanske ni får se på bild senare. kan ni gissa vad det var ? ;) hehe...
kvällen har iaf varit gryyyyyym. tillbringades bland annat på lunda med annika becca oskar john och joar : ) först höll vi till hos oskar, från 5 - 11 då vi käkade tacos, chips dipp o drack läsk x) kollade på the grudge 1 och halva 2an xå innan vi bestämde oss för att dra till lunda. iskallt var det , huuu.. jag fick en tårta slängd i ansiktet av rebecca också -.--- hahah.. lite kul var det faktiskt.. imorn ska jag träffa juuuuliaälskling, sen huugoooooo : D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0