KUMMINKORV

hay. jag vaknade för typ en timme sen.. har hunnit med att duscha o ladda över massa låtar och bilder till mobilen, kollat lite på tv. och linette sover fortfarande xD sicken mupp.. idag vet jag inte om vi drar ut till felicias land o åker lite skoter. vi får se. grillning blir det ikväll iaf, får se om jag plockar med mig linette. mys skare bli iaf. o nuu känner jag att jag börjar bli riktigt hungrig, så ska väl ner o fixa disken o sen käka någonting om inte linette vaknat. vill inte väcka henne heller, (snäll som jag e) på samma sätt som jag väckte julia för ett tag sen ;) halvt vattenglas i fejjan (a) gissa om hon blev chockad.. HehHEhHE evil.. hörs kanske senare.. kanske


bild på min lille kummin ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0