kom och håll om mig

hey.. sitter o halvsover på jobbet.. nejrå, men ruskigt trött är jag. puh, har inte sovit ordentligt på jätte länge. ikke braaa.. elsa sov hos mig inatt. eller.. sov, hon väckte mig klockan fyra i natt och sa att hennes morsa var på väg för att hämta henne (?) jag sov fortfarande men hörde ändå vad hon sa så tog inte riktigt in det i huvudet att hon stuckit.. xD jäjä, får väl höra mer av henne lite senare o höra vad det var. hungrig e jag xå o bara allmänt seg. dålig dag idag känns det som. o jag har inte ens jobbat i en timme eller jo. nu har jag.. puuuh.. sex timmar kvar ungefär.. -.- hörs senare när jag vet vad som händer efter jobbet. faen att linette inte kan svara någon gång! (kanske ska ut till hennes land) pos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0