i loved you with the colour red but now it's turned to blue

sitter och väntar på att mami ska komma och hämta mig från jobbet. det blir snart, mycket snart hoppas jag. måste får be henne köra förbi donken eller nåt, är så sjukt hungrig. uuh.. sen raka vägen mot älmsta bussen.. : p kul.. ska hitta till nån ställe som heter typ. varg-grejsimojsnånting helt själv.. xD får se hur det går. nu ska jag lägga in lite fler böcker på bokbörsen så jag inte får skäll för att ha gjort för lite , hehe.. har smitit undan lite väl mkt idag kanske. men det har faktiskt varit proppat med kunder, så det är bara o skylla på det : ) få se om jag sover hos felicia. beror på tiden jag kommer hem från älmsta. men det ska väl funka. om jag får. och har städat mitt rum som ser ut som ett bombnedslag. wooops (a) hehe.. ska ge 1000 spänn till mamma idag också för australienresan. duktiga jag hjälper minsann till o betalar ;)  pok ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0