i feel you in every single heartbeat

hupp. sitter som vanligt på jobbet.. och gäspar.. är astrött. gårkvällen var kul : ) jag o felicia gick omkring på stan typ, köpte hårfärg som antagligen används imorn. vi träffade balle o julia en stund xå. på vägen till julia så började det spöregna, sen mitt i allt ihop så dök du upp. klarade inte av någonting mer än att svara på ditt ''hej'' innan jag drog med mig felicia vidare. patetiskt jag vet. men det gick bara inte. skitsamma. huh orkar inte tänka mer. ska ner o hjälpa några kunder typ nu. vill bara sova -.- slutar en halvtimme tidigare idag för att hinna med 5 bussen mot älmsta och digiloo. toppen väder är det ju xå , nat. hah juste, när vi skulle hem igår o gick förbi norrköp så sa jag ba, hah o så ba liftar vi hem! felicia sträckte direkt ut tummen o innan vi hann tänka så kom det en röd bil med två grabbar i som stannade framför oss o frågade vart vi ville åka xD dom skjutsade iaf hem oss till mig o slirade som sjutton. nästan in i en lyktstolope en gång.. xD jäjä, kul vare iaf. hörs senare. pok

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej de gör jag inte amanda vi är barak ompisar du kan vara lugn :)

2010-07-18 @ 14:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0