i can't tell you what it really is, i can only tell you what it feels like

hallåj, sorry för ingen bloggning igår, men hade fullt upp , sort of :) kan dra det lite snabbt nu.

igår: felicia kom till mig på morgonen o vi färgade håret, sen drog vi till alskär. vi skulle egenligen ha åkt vattenskoter, men nänä den var det någe fel på ^^ så vi beslöt oss för att paddla till sandviken (en badstrand lite längre bort) på en surfingbräda. o fasiken vad det tog i armarna xD motvind både dit och hem, blöö.. vi åkte dit klockan 5 ? kom hem igen klockan 7, och 1.5 timmar bestod av paddling.. typ.. wäwä, sen drog vi till bussen, drog till coop, köpte mer hårfärg, drog till felicia, färgade och stack sen ut till darnell och lucas. haha, fan sköna dom är alltså xD vi gjorde ingenting speciellt, vandrade omkring lite tills vi satte oss på rövarberget ett tag. sen stack lucas hem o vi stannade kvar med darnell tills han också skulle dra o då följde vi honom till roslags. efter det drog vi ner till hamnen och träffade hugo en stund.. sov iaf hos felicia o är råtrött nu.. xD somnade 3 ? hennes syrra hade typ massa kompisar där så vi satt o snackade med dom ett tag.

idag: vaknade runt 9, fick skynda mig upp o klä på mig för att inte missa bussen.. hehe. jag är alltid så bra på timing! nu sitter jag, soom vaanligt och lägger in böcker på bokbörsen. kan man ha något tråkigare sommarjobb eller..? -.- äh, jag överlever, får ju ganska gott med pengar på en dag så ;)

nu blir detta väldigt långt känner jag, men efter jobbet tror jag att jag drar mig mot felicias hem .. : ) later fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0