don't say you're sorry

kollade på knight and day med felicia och linette på bio ikvällas.. haha, jo man kan säga så! den var faktiskt, rätt okej :) gillar ju cameron diaz så, det var ett plus ;) imorn så, vet jag inte vad som händer, kanske tittar förbi några som ska grilla på kärleksudden på kvällen, men på dagen så har jag ingen aning. på tisdag drar jag förhoppningsvis till rimbo och till linni. inte träffat henne på ett halvår känns det som... :/

fick en rätt skön låt av adam nyss : ) listen!


Kommentarer
Postat av: Adam

Nice jag är med i en blogg till :)

2010-08-04 @ 01:22:12
Postat av: amanda

Svar till adam: haha yes, är du stolt nu ? ;)

2010-08-04 @ 02:28:26
URL: http://blomdaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0