Why do i keep loving you?

Godmorgon  :) Klockan är just nu ungefär halv nio på lördagsmorgonen. (Vi ligger tio timmar före er). Igår kom vi fram hit runt tio, somnade klockan två ungefär och sov i femton timmar .. xD Var hur pigg som helst när jag vaknade, och nu har vi precis käkat frukost. Nu gick typ alla ut på en promenad men jag pallade inte följa med, det är så jäkla varmt. Om några timmar så ska vi åka in till Sydney och kolla på nåt svenskt luciafirande. Sen handla lite kanske. Måste köpa badkläder. Ted har redan badat en snabbis med grannpojken tror jag (?) och sa att det var hur varmt som helst i vattnen. Är lite skeptisk bara med tanke på att det finns massa hajar och annat skit överallt xD Dessutom kryllar det av spindlar! UHU! Mitt hår är jättefluffigt, för jag somnade direkt efter jag duschat igår x) För ert intresse liksom (a) På väg hem från flygplatsen igår så åkte vi förbi operahuset också, majs. Det var skittufft! :D Nu.. Har jag inte så mycket mer att berätta så.. Slutar väl här. Pusshej ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0