Öh.. Rubrik !? xD

Hey! För tillfället sitter jag och snuvar framför datorn. Börjar bli dryg med förkylningen nu. Igår somnade jag klockan halv åtta typ och vaknade fem på morgonen. Nu är klockan halv tio typ (på morgonen) och senare idag ska vi åka och köpa badkläder till mig och badskor till resten av folket. Man får nämligen inte bada utan skor med tanke på allt skit som finns i vattnet >: Igår så var vi på den där luciagrejset med svenska föreningen. Heh, tomten kom ;) Sen har jag tagit lite bilder på omgivningen också så. Dom kanske inte är så kul, men laddar upp dom ändå, för sakens skull. Hörs!
Nikie är töt ;)
Lol, vårat fina rum xD

Kommentarer
Postat av: elsa - ORKAR INTE FIXA BLOGGADRESS

Hoppas du har det braaaaaa !!!!!!!! Jag och dina mössor tar första plan !

2010-12-13 @ 19:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0