Title

Heyhoe. Just nu sitter jag i sängen och tittar på keno. Helt värdelöst, men min fjärrkontroll är putsväck... >:

Har mått dåligt hela dagen så när jag kom hem gav mamma mig nån drick-grejsimojs som faktiskt hjälpte rätt bra. Nu har jag bara ont i huvudet och i halsen. Innan orkade jag knappt hålla huvudet uppe o: Kul om jag skulle få nåt virus när jag ska sitta på ett plan i 26 timmar. Uhuh, hoppas förkylningen går över någorlunda iaf. Får så jäkla ont i öronen annars.

För övrigt är jag gaaanska nöjd över mig själv som lyckats spara ihop nästan 3000 kronor. Vanligtvis gör jag av med pengarna så fort jag får dom i handen, inte okej. Heh.
Nuuuuu är keno slut och Svenska Hollywoodfruar börjar. Hehe (y)

Är sneel och länkar mina fina vänners sida :) Lyssna och njut! Ye.
http://www.myspace.com/whitesiixtband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0