TISDAG - LÖRDAG = CAIRNS

Hej halluuuuu. Dom senaste dagarna har varit dom bästa hittlls faktiskt. ;) Har lärt känna grannkillarna (Curt 17) (Tom 19) som är hur underbart underbara som helst :) Sen två tjejer som heter Liz och Talia som är 17. Lärde känna dom i förrigår när vi var i en park typ och kollade på när dom sjöng massa julsånger typ xD Sen klockan nio sköt dom massa raketer, uh. Det var tufft (y) :D Karuseller hade dom också, Tom tvingade med mig i krockbilarna två gånger xD Sen åkte jag med dom hem, alltså.. I Toms bil ;) Sen visade killarna mig två "pungråttgrejor" som satt i ett träd .. Hehe, spindlarna är så stora här också och alla mobbar mig :(((( Juste, dom sa att dom skulle ta med mig och visa mig kängurusarna.. Stavning lol? Och att man kunde mata dom från bilen. HUR NAJS!?

Menmen.. Igår kom Tom och Liz över och undrade om jag ville hänga med och bada en stund så. Det gjorde jag. Även om det blåste massor så var det asnice. Skojar inte när jag säger att det var ljummet i vattnet. (y) Första doppet här i aussi då ;)

Känner att jag skriver massa tråkiga saker som ni kanske inte alls vill vetarå, men ändå (aaa). Det får man stå ut med om man börjat läsa.

Idag så drar familjen till Cairns och stannar där tills på lördag. Nu är det tisdag och klockan är typ tio på morgonen :) Torsdagen tillbringas antagligen vid Barriärrevet (y) Kommer bli nice. Tror jag. Antagligen. Kommer nog inte ha internet fram tills dess heller sååå. Ah, det säger sig självt. Hejdå alla gröna och blå. Alla andra också för den delen. Nu slutar jag skriva, känner att det spårar. Majsboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0