There's no real love in you

Eftersom jag vet att du läser det här kan jag ju säga att jag tycker riktigt mycket om dig Charlie, du är bra ! :)

För tillfället sitter jag i sängen, har packat det mesta. Måste bara fundera lite så jag inte glömmer någonting viktigt. Resväskan är inte ett dugg full än.. Hehe. Eller jo, min del.. Men äh! (a) Ska försöka fixa över musik till ipoden snart också och sen kanske ta och sova. Ska ju trots allt till skolan imorn och så. Höhö, hoppas det blir chill med film imorn. Även om jag inte tror det kommer bli det meen, man kan ju hoppas. Kan säga att jag hade majskul med Fanny, über att få träffa henne igen :) Alex kikade förbi en stund också innan jag drog och fikade hos min gammelmormor medans Fanny låg och sov hemma hos oss xD När vi kom tillbaka till henne så drog vi nästan direkt och köpte B&J's på coop =) Vi lär nog inte höras så mycket imorn om jag inte slänger in ett inlägg från skolan eller nåt. Planet går runt 18.50 om jag fattat rätt (?) Drar från skolan runt två typ.. Lång väntan men det är det som sagt värt. Resan också, grymt värd. 36 timmar allt som allt, hua mig. Men äh :) Hoppas allt går bra och så vidare, nu ska jag ner och snacka med mor min . :*
Var tvungen. ehhehEHHEhHEhEheH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0