Simpsons time!

Måste bara börja med att säga, Marcus. Du är en underbar vän, tack o hej :D puss!

Tjopling. Kom precis hem, har i stort sätt bara hunnit sätta mig i sängen. Lyckades för en gångs skull komma i tid till skolan och lyckades även bränna sönder tungan på min varma choklad jag köpte för att pressbyrån hade slut på mjlölk. Hmpf.. Slutade runt halv tre eftersom våran mattelärare struntade i att komma, dock stannade jag med Tegel och Marcus för att vänta på Charlie som slutade klockan halv fyra och på Annika som slutade fyra.
Väl på tunnelbanan skulle jag resa mig från Charlies knä och sen krama honom och Marcus för vi skulle av jag och Annika, just då bromsar tuben just sådär som den alltid ska göra..... Jag småhoppar bakåt och stampar ner rakt på en tjejs fot.. Hehe, lite småpinigt men spillerill, hon sa att det inte gjorde nåt =) Funderar på om jag ska ta och hitta lite fakta om Australien och skriva ner i word så jag kan lära mig det tills vi ska visa upp det. På engelska, uhu. Inte okej, jag suger på att prata på engelska, har så extremt dåligt självförtroende i den stunden jag ska börja prata/pratar.

Imorn så är det freeejdaag vilket betyder --> Gitarr! Har inte varit där på tre veckor pga vissa anledningar, så.. Ja. Hehe. Efter det ska jag vidare till stan och Fika med min fina saknade vän ♥
Hörde att hela White siixt ska till Kalev som bor ungefär 1 minut ifrån mig också, så antar att jag ska träffa dom en snabbis. Iaf Oscar. På lördag har min morsa 40-års fest.. Hon fyller år på tisdag men eftersom vi drar dagen efter så passade det bättre att ha det nu i helgen. Jag ska vara bartender, heh... Får se hur det går x) Funtar på om jag kanske skulle klinka nåt på gitarren för henne mf. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0