On my own

Hej och hå. Eller nåt. Nu sitter jag på sängkanten, min rumpa hurtar men det skiter jag i. Kom nyss ur duschen och kikar lite på paradise hotel. Min dag har faktiskt varit super :)

Började med att jag kom till skolan, hade musik - ensamble. Låtarna börjar sitta rejält nu, behövs bara lite finslip. Synd bara att jag inte får vara med och visa upp dom på julshowen :/ Har faktiskt varit med Charlie för det mesta. Vi kollade film efter ensamblen och lunchen och chillade galet. Hehehe.. Fick klia hans arm under hela filmen x) Nanana.
Efter skolan så drog jag med Annika till plattan för att köpa födelsedagspresent till hennes mamma som fyller år idag. Sen drog hon hem och jag stannade kvar och väntade tills Charlie kom. Sen gick bi omkring på gallerian ett tag och bara umgicks tills båda slutligen skulle dra sig hemåt.

Nu drar jag nog iväg mot Alex om en stund. :* Riktigt synd att jag inte kunde träffa Julia idag, men du vet gumman. Du är hela mitt hjärta och jag hoppas på allt att allting löser sig för dig. Jag älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: julia

vet inte vad jag skulle göra utan dig amanda.

löser sig gör det väl nån gång, men inte på ett tag tror jag. det ligger riktigt illa till för mig i livet just nu. fan ♥

2010-12-06 @ 20:28:13
URL: http://jehps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0