GRATTIS NIKLAS ;) <3

Tjenare. Igår så blev det ingen gitarr, ska ta den på tisdag istället pga av att det tog en och en halv timme till tälje från tekniska så jag missade min tid. Bajs. Men det gör ingenting för då kunde jag träffa Fliz lite tidigare. Gick med henne till Pelikan, käkade hallonpaj och bara umgicks och snackade om allt från himmel och jord. Satan vad det var länge sen. På måndag måste jag få träffa Julia eftersom det är i stort sätt den enda lediga dagen innan jag åker. Skulle egentligen träffa Alex då men han får stå ut, har inte träffat Julia på tusen dagar känns det som.. Och måste få träffa 'na innan jag drar :)

Efter fikat drog jag vidare till grind och Gerd som bjöd mig, mamma, William, Ted, Nicko, Milla, Andreas och mormor på tacos! Supergott. Kikade lite på idol också men hann dock inte se vem som åkte ut, hur som helst. Olle♥ När Milla, Andreas (morbror) och Nicko skulle dra så följde jag med hem till dom. Spelade, snackade, hade det bara allmänt nice. Älskar att vara där, underbara människor!

Tror jag kom därifrån runt halv ett och då mötte jag upp Oscar och stod och snackade med honom ett tag innan jag gick in och sov. Nu så sitter jag på jobbet och har ont i huvudet, halsen och nästäppa. Blö, drygt.
Hör kanske av mig senare om jag hinner, det blir lite brist på tid efter jag har slutat klockan fyra då jag ska hem och duscha, fixa mig, skriva ut grejor till mammas fest, möta upp Annika och ta mig till festen som börjar klockan sex. HÖRS

Kommentarer
Postat av: julia

Sure, puss <3

2010-12-04 @ 11:59:05
URL: http://jehps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0