GRATTIS MAMSEN PÅ FYRTIOÅRSDAGEN!! ;)

Hallåå! Just nu sitter jag på min sängkant igen. Letar efter min ipod, eller.. Letade. Börjar ge upp hoppet, jag som tänkte dra ner på stan och köpa en laddare så jag kan ta med den på planet. Men så är ipoden borta. Såg den ju för nån dag sen, så jäkla irriterande -.- 

Aja. Om typ en halvtimme ska jag ta bussen till station för att sen dra till gamla skolan min :) Träffa allt gött gammalt folk. Inte för att dom är så gamla men. Heh.. Har gitarr klockan två och efter det så blir det Fannytime! Var så jäkla länge sen. Kanske blir en fika på stan? Yeye hur som helst. Jag har inte packat ett skit, så det måste jag göra idag. Imorn ska jag ju dra till skolan, och sen kommer jag ju inte komma hem igen på fem veckor. Drar direkt till arlanda från frysen.

Antagligen så hörs vi lite senare, och har man tur så kanske jag har lite bilder från dagen.. Heh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0