För dig ska jag göra det tusen gånger om

Hallåå, nu sitter jag här igen. På jobbet, vilket suger x) Det är kallt och jag är förkyld, hm.

Igår så hade mamma som sagt sin fest, jag och Annika stod för drickan :p Tråkigt vart det till slut men visserligen tyckte mamma att det var skitkul, och det var ju ändå det som var det viktigaste. Kom dit runt sex och kom där ifrån runt halv ett? Gick då och la mig i Williams säng för min gudfar och hans sambo hade ockuperat mitt rum. Jag hade faktiskt tillåtit det så det var okej ändå. Jag somnade i stort sätt direkt.

När jag kom ut där ifrån i morse så höll jag på att snubbla över mammas barndomskompis som låg och sov utanför dörren, hm. Yeye, drog mig iväg mot station och nu sitter jag här och skriver. Kul va? Fast ne.

Vet inte riktigt vad jag ska göra när jag kommer hem, umgås lite med Benny och Lena (gudfar & sambo) för att jag nästan aldrig träffar dom eftersom dom bor uppe i Sundsvall, mina gamla hemtrakter ;) Kanske börja kika på vad jag ska ta med mig i resväskan också..? Antagligen blir det så med tanke på att jag inte alls har tänkt alls på vad jag ska ta med :p Inga badkläder har jag heller och har inte hittat en enda affär som säljer några badkläder vid den här tidpunkten på året ._. Får väl bli mitt första inköp när jag kommer fram.

Imorn ska jag träffa Julia♥ hade jag tänkt om allt blir som planerat, som sagt - Det är ett måste! Börjar nio och slutar halv fyra. Hoppas på att få träffa Joar och Oskar på bussen till skolan också :) Nu så ska jag väl fortsätta med det jag är här för, lägga in böcker och skit på tradera.. Blö, men pengarna behövs. Hörs senare antingen här eller hemma om nu mitt internet vill starta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0