Dancing in the clouds and singing in the rain

Hupp flupp, tänkte att jag skulle ta tummen ur röven och bli lite mer aktiv här.. Har ändå haft en rätt lång paus nu. Dock med lite småinlägg ibland men ändå.

För tillfället sitter jag just nu och kollar på family guy och lyssnar på videon jag länkade tidigare strax några inlägg ner. Sjukt duktig grabb måste jag säga. Avundsjuk, hehe.

Idag kom jag till skolan, tio minuter för sent. Svenska som sen övergick till datorkunskap. Jag ska göra en powerpoint presentation om Australien/Nya Zeeland vilket alla andra i klassen också ska göra. Eller inte just om dom länderna men ah iaf, sen ska alla visa upp vad man gjort för hela A och B klasserna. Själva. Tss, men det ska nog gå bra, blir dock efter jag kommit hem, dvs nästa termin.
Efter lunchen blev vi helt oförberett informerade om att vi skulle visa upp vad vi gör i dom olika "banden" (ensamblerna) för alla Rockare, Soulare och Rappare. Dom visade självklart också upp vad dom håller på med och vi började repa en låt som ska vara med på julkonserten, som jag tråkigt nog missar.. Hm, aja. Alla var asduktiga och vi fick sluta en timme tidigare.

Nu sitter jag hemma här, känner hur min hals sakta men säkert börjar bli dålig. Hes var jag nyss också. Kanske ska dra mig mot nyponbacken och kolla om kaaanske Alex är där ? ;) Annars så får jag väl umgås lite med lillebror som redan är där och åker pulka. Hehe.

Imorn är det torsdag vilket innebär att jag börjar halv elva ! :D:D Fast ne, det har dom tagit bort för att vi ska glutta film -.- Nio är det som gäller. Nu blev detta långt, morsning korsning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0