Bilder kommer nån annan dag =)

Heyhalooo. Just nu sitter jag helt nyvaken på en stol. Hehe, ska nog gå och käka frukost snart och så. 

Igår så var hela familjen på en reptilpark lite utanför där vi bor, vilket var ganska nice. Höll i en pyton och klappade en koala mm ;) Tråkigt nog var det rätt kallt för det blåste hur mycket som helst. Meen skitsamma, när vi kom hem så stod Tom (grannen) med sin kompis och försökte mecka ihop två uppblåsbara tomtedräkter och sa att jag skulle komma över, så det gjorde jag. Smarta som dom är så hade dom glömt att köpa batterier, så jag hänkade till nån affär och köpte. Sen åkte hans polare hem så då var jag bara med Tom ett tag tills Liz och nån till kille kom. Då bestämde vi till slut att vi skulle gå på bio med tanke på att alla var uttråkade. Vi åkte och hämtade upp Curt och Talia och drog sen till biion. Det var lite strul med biljetterna men som löste sig tillslut. Tror filmen hette Love, drugs and others. Typ. Den var okej, kunde varit lite kortare. Kändes som om man satt där i evigheter xD Kom hem runt 12, hade svårt att somna men det funkade sen ändå.

Nu ska jag dra och käka tror jag, sen duscha. Sen vänta och se om jag drar över till Tom när han slutat jobba. Pusshej.

JULIA JAG SAKNAR DIG, BEZTAZTE FINAZTE VAEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0