BEACH YE BEACH

Heyhoe. Just nu sitter jag och gör ingenting. Eller jo, jag spelar DS. Mariokart, hehe (a) Stort sätt hela dagen har tillbringats ute, på stranden och sånt. Käkade till middag julmaten som blev över från igår vilket var yumi. Dagarna går väldans snabbt känns det som, men ändå långsamt. Hur det nu går ihop..(?) Jäklarns vad varmt det är här inne just nu, puh. Ska skriva klart detta och sen gå någon annanstans, det här funkar inte :p Har bränt mig på armarna och i ansiktet idag också, jäkla sol som tar så snabbt på huden. Iiiaf, det var andra gången jag badade ute sen jag kom hit, och första gången jag var på en riktig strand, heh. Fy Amanda. Vågorna var majskuliga, typ två meter höga. Inte alla, men många av dom. Man blev alldeles bortspolad. Nurton med kallsupar fick jag också, päckligt med tanke på att vattnet är jätte salt. ;s Nu.. Skriver jag bara tråkiga saker så jag ska väl .. Sluta :) Slänger in en - Today i'm wearing thiiiis! Plus två lagom fuliga bilder, mitt hår ser ut som skit. Fluffigt och lockigt och allt vad det nu kan va som inte är posetivt.


Palla att jag lipar på varenda bild -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0