You're on a place where i just can't go

Tjännaaa, sitter och lägger in böcker på Tradera. Lika always.. Hungrig är jag också, käkade ingen frukost. Sov hos Felicia men vaknade lite smått sent i morse x) Fick gå direkt ut till bussen.. Igårkväll träffade vi Charlie, Akeil, Emil, Jesper, Robert. Sen kom Dan, Johannes, Julia, Isabella, Tove, Angelica, My, Dennis och två till förbi.. Höhö, jäla många, men kul var det :) Kom in runt halv tolv då vi satte oss och käkade tacos. Mmmmmh. :p Själv är jag skit täppt i näsan. Skitjobbigt. I alla fall, imorn är det skola och vi har ensambel. Jag måste hem och träna på låten när jag kommer hem. ''What's the point - Johnossi'' ska vi spela :) Vi hörs säkert lite senare. Nu ska jag forstätta.


Kommentarer
Postat av: Hanna(:

SV: haha, våran nollning. Fag-off lixom :D Det är grymt kul här ju! Man kan inte vara homofob på rymd :>

2010-08-29 @ 12:27:48
URL: http://imnotmainstream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0