when i get older i will be stronger

Godmorgon. Jag är vaken, nu liksom. Det är ett under x) Fast anledningen är att jag ska till Grönan idag med family och Jullan, kommer bli awesome. Hoppas vädret håller i sig. Bilder kommer säkert ikväll, för då ska jag hitta den där jäkla sladden. Kan ju inte vara på Grönan utan att lägga in bilder här, eller hur ? ;) Funderar på om jag ska käka någonting, mamma och Ted och William åker stockholmsbussen en halvtimme innan oss för att jag ska vänta på Julia. Ringde och väckte henne (a) hehHEhE.. Felår, vet att du hatar sånt. Men det blev ju till någonting kul iaf? ;) Måste hinna äta och fixa det sista, min buss till station går om tio minuter så jag kan inte sitta och sega framför datorn längre. Bråttom, bråttom. Hejrå :)

Kanske till och med blir ett mobilinlägg lite senare : )

Kommentarer
Postat av: Agnes

Men vad gullig du är :o jag själv tycker den är hemsk, haha :D Du har jätte vackra ögon btw :o Kraaam!

2010-08-11 @ 16:10:45
URL: http://agnesgoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0